FAQ

Hurtig levering - Hvor lang tid tager det, før jeg har min bestilling?

Bestiller du inden kl. 13:00 på en hverdag, og har du valgt forsendelsesmetoden afhent i pakkeboks/posthus med PostNord, kan du forvente at modtage din bestilling dagen efter. Dette gælder også hvis du bestiller om fredagen - så modtager du pakken lørdag. Husk, du kan altid følge din pakke med PostNord track & trace.

Bestiller du inden kl. 15:00, og har du valgt DAO som forsendelsesmetode, kan du uanset med eller uden omdeling, forvente at modtage din bestilling 2-4 dage efter bestilling. Her er ingen begrænsning på ugedage, eller helligdage, så bestiller du fredag, kan du altså også modtage din bestilling søndag. Husk, du kan altid følge din pakke med DAO track & trace.

Jeg har lavet en fejl i min bestilling – hvad gør jeg?

Er der opstået en fejl ved bestillingen f.eks. fejl i antal, størrelse, forkert tryk eller andet, så ring til os med det samme på 28 68 28 38, eller send os en mail på info@armario.dk, så vi kan nå at ændre bestillingen.

Hvordan pakkes min bestilling?

Alle bestillinger pakkes enten i genanvendelige boblekuverter eller papæsker.

Din bestilling pakkes i en cellofanpose, og vi vedlægger vores visitkort. Vi vedlægger ikke din faktura / ordrebekræftelse i pakken, hvorfor du roligt kan sende pakken direkte til den ønskede modtager, uden modtageren får oplyst værdien af bestillingens indhold.

Jeg skal bruge min bestilling hurtigt - hvad gør jeg?

Bestiller du inden kl. 13:00 på en hverdag, og har du valgt forsendelsesmetoden afhent i pakkeboks/posthus med PostNord, kan du forvente at modtage din bestilling dagen efter. Dette gælder også hvis du bestiller om fredagen - så modtager du pakken lørdag. Husk, du kan altid følge din pakke med PostNord track & trace.

Bestiller du i weekenden eller på helligdage, kan du med fordel vælge DAO som forsendelsesmetode. Leveringstiden er 2-4 dage, men til gengæld leverer de også din bestilling alle årets 365 dage. Husk, du kan altid følge din pakke med DAO track & trace.

Jeg har ikke modtaget min pakke, hvad gør jeg?

Fremgår forsinkelsen ikke af track & trace, kan du med fordel kontakte den pågældende leveringsudbyder. Du er også velkommen til at sende os en mail på info@armario.dk, og så vil vi kontakte den pågældende leveringsudbyder.

Kontakt PostNord på tlf.: (+45) 70 70 70 30

Kontakt DAO på tlf.: (+45) 72 33 08 00

Personlige lædervarer - Hvordan indsætter jeg symboler?

Når du bestiller en læder nøglering med tryk hos os, kan du indsætte symboler i tekstfeltet. Bestiller du over din smartphone, kan du sagtens bruge dine emojis til at indsætte et hjerte eksempelvis. Bestiller du over din computer eller mac, kan du også sagtens bruge emojis her, men ellers er "<3" eller "♡" også godtaget.
Er du i tvivl om dine symboler er med i tekstfeltet, så skriv evt. en kommentar i kommentarfeltet, når du bestiller.

Hvordan trykker I nøgleringene?

Vi har specialiseret os i, at fremstille alle vores lædervarer i hånden. Vi anvender derfor ikke maskiner eller lign., som fjerner værdien i et håndlavet færdigprodukt.

 

Har du andre spørgsmål? Send os en mail på info@armario.dk